Są 1 278 172 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga

Skocz do komentarzy

09 czerwca 2008

Łukasz przekracza granice

Wczoraj, w Toruniu pożegnaliśmy Łukasza, który  spelnił swoje marzenie i wyjechal za granicę. Wiemy z bezpośredniej relacji, że wycieczka byla bardzo udana. W swojej podróży marzeń Łukasz i Malgosie spotkali życzliwych i uśmiechniętych ludzi. Takich ludzi jest bardzo dużo, choć chamstwo i egoizm ma silniejszą siłę przebicia i są bardziej widoczne. Łukasz był w Niemczech, Szwecji i Danii. Na promie Unity Line był przyjmowany po królewsku i wyprowadzal wspólnie z kapitanem prom z portu w Świnoujściu. Przejechał najdłuższym mostem w Europie łączącym Szwecję z Danią. Zwiedził Kopenhagę i spędził dzień w Legolandzie, a przy okazji mieszkał w luksusowych hotelach i opychał się smakołykami. Nasz VIP obdarowywany był nie tylko życzliwością i uśmiechami, ale masą prezentów. Tak to już z VIP-ami bywa. W sobotę, w drodze powrotnej odwiedził Międzyzdroje i słuchał  szumu fal Bałtyku, a po południu Monika wręczyła naszemu bohaterowi drobne upominki i dyplom.  Łukasz zdobył zaszczytny tytuł GRAND TOURIST. W Toruniu  zaprosiliśmy naszych gości do bardzo dobrej Pierogarni. Lubimy to miejsce z wyśmienitymi pierogami i miłą obslugą. Łukasz zjadł ruskie, a wszyscy wzięliśmy kawę late. Potem krótki spacer po Starówce, zakup toruńskich pierników, wizyta przy pomniku Kopernika, przy fontannie z flisakiem i pamiątkowe fotki. Biegałem z kamerą i zrobiłem kilka ujęć. Zmontuję to może umieszczę w Internecie ? Nieznośne muszki obsiadały Łukaszka szczególnie, że wabiła je koszulka chłopca w barwach Szwecji ( niebieskie korony na  żółtym tle). Łukasz po podróży jest bardzo radosny i na pewno chętnie pojechal by na dłużej np., do Niemiec. Jeśli ktoś z Was może pomóc zoranizować taką podróż napiszcie do nas fpt@poczta.onet.pl lub zadzwońcie 0 601 941 995. Naprawde WARTO. Ileż  radości jest w oczach Łukasza.

wesoły sanitariusz

Łukasz i Kamil - dwaj chłopcy ,pierwszy niczym mityczny Jednorożec zabiera w podróż nas wszystkich. Drugi ,śladem podąża z szkolną wycieczka. Nad Wisłą w pirnikowo-bajkowym Toruniu Mistrza Kopernika wspólnie częstują nas lodami. Dobre Anioły  dzwonią na wieży , w Dworze Artusa rajcy obradują. Mazurskie dzieciaki frotażowe listy do wysyłki szykują.
HEY!!! JESTEśMY Z WAMI!!!

Ty też drogi przyjacielu możesz być Jednorożcem i za jeden uśmiech
stać się prawie Aniołem...wesołym...podróżnikiem.
zosiakwiatnatura@o2.pl

Fot: Kamil Bogucki

Więcej na ten temat

Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

czwartek, 22 lutego 2018

Licznik odwiedzin:  115 901

« luty »
   01020304
19202122232425

ZOFIA WOJCIECHOWSKA – historyk archiwista, absolwentka UMK w Toruniu. Zamieszkała i działająca w Mrągowie. Animator działań społecznych o charakterze edukacyjno – ekologicznym, niezliczonych warsztatów i konkursów dla dzieci i młodzieży. Twórczyni zajęć edukacyjno – terapeutycznych wykorzystujących wpływ przyrody jako formy terapii i inspiracji do działania, szczególnie przychodzącym z pomocą dzieciom i młodzieży specjalnej troski.

Opinia wydana przez Kapitułę Fundacji "Zielone Płuca Polski",
za którą dziękuję w imieniu swoim i wszystkich przyjaciół realizujących ze mną ten projekt.

więcej...

Jest częścią projektu pod nazwą "Zielone Dzieciaki - Ogród Cudów". To wspólne miejsce naszych spotkań i wszystkich tych, którzy kochają zielony świat. Motto: "Bliżej natury - bliżej serca" Czekamy na WAS na drugiej części zosiakwiatnatura2.bloog.pl Zielone Dytyramby 2

schowaj...

NASZE ZIELONE DZIECIAKI przedszkolaki i uczniowie z MAZUR ORAZ www.naszedzieci.org.pl CZD w WARSZAWIE www.sspitalne.eu.pl SZCZECIN witamy też CZĘSTOCHOWĘ z uśmiechem czekamy na KAŻDEGO CZYTAJCIE z nami www.calapolskaczytadzieciom.pl ODWIEDZAJCIE www.ksiaznica.szczecin.pl www.pogotowie-teatralne.blog.pl PODZIWIAJCIE www.mazurskipark.pl www.podzoltaroza.pl www.bzura.eu www.jezioro.com.pl